fyndhörnan

finns i enköping, finns på ikea och på de flesta singelfesterna.
Men det finns också på åsundagården. Jag är jävligt fyndig av mig, faktiskt. Jag har alltid något att säga. Kommenterar jämt och ständigt folk. Jag är lustigkurren, mupp ungen och gaphalsen. Ja ni hör. Inget har ändrat sig sen skolan.
men jag har aldrig trivts med att vara en i bakrunden, en av tusen sockerkorn på bullen. Jag vill vara sockerbiten. men helst hela sockerröret. Jag kan verkligen tänka mig att jag är jobbig ibland men vafan.. Jag blev så glad häromdagen då dom sa att dom inte ville jag skulle börja plugga. då har dom ingen att skratta med eller som gör jobbet lite roligare. Det värmer mer än thailand i det här fallet.
nu har jag fått vart egotrippat och lustat mig i självgodhet ett tag. dags för en frukt. sen boken om tunnisen som va tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0