F day

att vakna upp till regnet var väl sådär.
Såå skönt att få sova ut för en gång skull, ikväll ska jag ge gärnet på jobbet!
snart kommer pappa och hämtar upp mig och skjuttsar mig till stan, blir inget power i regnet!
Ska kolla om det finns några schyssta sneakers att ha på jobbet. Kl ett ska jag och Malin luncha på mat och kak.

Ikväll blir det lunga puckar. orkar aldrig göra något efter ja jobbat kväll, blir väl en kall julmust och lite soffhäng när ja kommer hem! Samma visa imorgon kan ja tro


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, härligt att ett blogginlägg kan få det att lukta sommar :) bara känslan liksom, mmh me like!

Men du åker ju snart till Thailand din jävle, så det är absolut inge synd om dig!!! :( hehe

2008-11-14 @ 14:59:23
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0