EGEN LÄGENHET AB!

HERREJESUS!
Jag Hanna maria eriksson ska numera hänga på ikea och köpa billiga lampor o mattor, en skön soffa att sitta i!
Jag ska handla på lidl och äta blodpudding pch nudlar varje kväll, ska ha efterfester och spendera mina småpengar på billig öl. Ska ligga i sängen i bara trosorna och dricka kaffe, Ska röka i en springa genom fönstret och bara, BARA VARA VUXEN!  Jag har fått en lägenhet!

Nu ska jag tella storyn lite.
Idag ringde min mamma och sa att jag skulle ringa hsb och hälsa från Monica o Calle, och babbla lite om att jag behöver en lägenhet. Så ja gjorde det, jag vill ju verkligen flytta! Hon sa att hon skulle skicka en ansökningblankett till mig! Men efter bara 30 min ringer telen o de va dom, men jobbade så det var inte lönt o svara. Sen ringde mamma, kunde inte svara. Sen ringde calle. kunde inte svara då heller. Nu börjar ja ana att något är på g.
Sen fick ja ett sms av mamma. Du hamna först i kön, etta med kokvrå på fabriksgatan 2.300 kr i månaden inflytt 1 mars. Vill du ha den är den din! / mamma

Nu satte jag faktiskt gummit i halsen! helvetes jävlar alltså.
Imorgon ska jag se skissen på den, och skriva lite papper. Om jag ska ha den alltså, men hallå? Det är väl klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0