DUKTIG HANNA

Nu har jag fått upp ögonen, igen! Träning är ju kul och att bränna några extra bananas är ju ett plus!
Körde nästan bara kondition idag, en timme på rullbandet och lite på "vibb" plattan. Jäddhänget skakade lika mycket som mammas mage. Jag ska träna på Söndag igen, eller kanske på Lördag innan jag börjar jobba.
Kul var det iaf, kändes som man va madonna eller någon som hade ett privat gym. sådär lyx. var ju bara jag och ellen, det är nästan ingen annan på jobbet som vill träna. nu behöver jag inte slösa pengar på ett gymkort för 1000 spänn typ. Grattis är gott må ja säga.
När vi tränade pratade om vilket jävla gäng vi är på jobbet. i somras hade vi ingen samanhållning alls. allt va typ blä.
Nu har vi så sjukt skoj och båda höll med om att vi vill stanna ett bra tag till! Så skönt att alla rutiner sitter, alla vet vad dom ska göra. Nu tar vi fika halv 10 ist för 11. framsteg framsteg!

Nu säger jag godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0