Det är vitt vin!

Onsdag. Onsdagar är nog den värsta dagen att jobba på, det är städ och inköp. jag åkte på båda två.
Det är verkligen tokstressigt, ibland hinner man inte äta, inte gå på toa, ingenting. Men som tur var jobbade jag med två väldigt snälla människor, så jag slapp städa. Fyfan så skönt.

Madde och jag jobbade själva igår. Visst det blev en och annan skrattattack och lite annat skit. MEN, på det stora hela var vi fenomenala, lysande, brillianta. heltenkelt ganska så på topp! Men herrejävlar alltså, vilken brud madde är.
Vi har så sjukt kul, dom andra på jobbet bara suckar åt oss när vi sätter igång. Det finns liksom ingen stoppknapp. Vi är som duracellkaniner. vi har våra citat vi gärna upprepar sådär 34585 ggr i timmen " du, jag barbro 5 paket cigg och en bag in box " Hanna, det är vitt vin" osv..
Som madde sa, vart har du varit hela mitt liv? haha. Ja sägeråde.

Idag var vi på stan en sväng efter jobbet, köpte lite nödvändigheter och tog en snabbvisit hemma hos ms.M
vi har planerat både det ena och det andra. Hoppas nu att det går av stapeln här snart. i framtiden. soon. next week. aa så snart som möjligt.

Imorgon har jag sovmorgon, blir en hederlig grötfrukost på sängen och ett avsnitt av sally kanske.
Ska hinna köpa ett perfekt lipsyl också, ett barsligt med god smak. 
Tänkte att jag skulle gå en promme en timme på morgonen också eftersom mitt planerade walkitalki inte blev av ikväll.
Har sovit mig igenom ett avsnitt av andra avenyn och livet i fagervik. Nu blir det en hårdmacka och ett glas julmust. Sen blir det nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0