chill på 804:an

Veerkligen en superseg tisdagsmorgon. Vaknade av att telen rigde, det var jobbet. Dom frågade om jag inte kunde komma och jobba nu på en gång ist för ikväll. För då skulle dom sätta in en annan för mig ikväll. Nä nä, no way. Den här kvällen har jag ju längtat efter så där fick dom en nitlott.
Satt och pratade med Madde igår, det blev sent. Vi kan verkligen prata om ingenting med ändå gära det så förbannat intressant så man inte kan släppa det. Som vi sa, denna tisdagskväll på jobbet kommer garanterat spåra ur.

Har verkligen gottat mig  i min sovmorgon idag. Ätit fulle i sängen kollat på en dålig skräckfilm om speglar. Laddat ner musik till ipoden och smörjt in mig med thailandsluktande kokosbutter. Det luktar verkigen thailand på riktigt, och om typ hm.. tre månader åker ja. Helt chill ju. wunderbart!
Längtar till löning, då ska jag ut med alexandra och shoppa,shoppa,shoppa! Har ju haft köpstopp denna månad på kläder. Endst trosor och ett par vinterskor har hamnat innanför dörren, starkt jobbet Hanna...

Nu ska jag bara smeta på lite smink, värma på söndagensmiddag til lunch och ta en kopp varm choklad.
Är riktigt redå för att ta 804 i dag,  Oh titta! regnet har förvandlats till snö. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0