blody mary

Fan för mondays alltså. men nej inte denna måndag!
Nej idag har jag träffat Mary. Var riktigt trevligt och sinnessjukt länge sen. faktiskt!
Tog en kopp kaffe hemma hos henne, var ute och käkade, gick promenader och kollade på film.
Sådär som alla måndagar borde se ut.

Fick tid redan imorgon för klippning och slingor på tottes, hoppas för gud i himmelens skull att det bli bra!
När ja kom hem till helvets lägenheten igen passade jag på att baka den där pajen jag och Madde ska trycka i oss imorgon tillsammans med 557 000 filmer och massa mjuka filtar i en halvskön soffa. Det kommer bli kanon mysigt, alltid trevligt hos den där bruden!

Nu sitter jag och väntar ut tiden, är inte trött men skulle va jävligt skönt o vara de. Imorgon blir det ju en intenvis dag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0