bilden som vi väntat på kanske

Det är en väldigt vacker höstdag, solen skiner och jag ska träffa min Alexandra!
ska snart gå ner mot stan och träffa upp henne, äta en god lunch och prommenera.
Prata skit och allt sånt vi är bra på. Ikväll ska mamma bjuda mig på min favorit middag som jag älskade när jag va liten. Mammas currykycklingryta med gele och ris. de du!

För övrigt är min tatuering läkt nu, kanske kan använda BH imorgon t om. hah. Bara för de ska jag lägga upp en bild på den. Den är tagen precis när den blev klar, jag hade magknip och svullen mage. ville bara hem och sova. har aldrig känt mig så utmattad i hela mitt liv. men resultatet, oj oj. Ska boka in en ny tid i mars då den ska byggas ut.



Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte att du var bajsnödig på kortet också ;)

2008-11-05 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0