bananfight

Jisses vilket holabalo det va på jobbet igårkväll. haha. skitkul hade vi.
Allt spårade ur i matsalen då det var banan till efterätt, Lena skulle kasta en banan över hela matsalen till Eva och missar och den hamnar rätt på en gubbe som blir skit rädd. Sen va det igång! jag har sån träningvärk i magen efter igår.
Man får ju verkligen tacka gud att jag hamnat på en sån rolig arbetsplats, amen.

Efter jobbet kl halv 10 åkte jag och Lena till donken och åt middag, var sill och potatis på jobbet vilket inte är någon höjdare direkt! Sen drog vi några varv på stan! 

på förmiddagen blir de lugna meloner. Ska äta med pappa på baren innan jag börjar jobba ikväll bara!
Imorgon är det min ledig dag. sen blir det en ny mån - fre.

Igår var jag ju på stan med ms M.
Sen åkte jag med henne och ms E-B. till ett hunddagis där eddie skulle klippa klorna.
Jag hittade dessutom mina skor jag velat ha fast i vitt igår, Puma sky med foder innuti. Skitsmart med foder i sneakers. då har ja varma dojjor till jobbet när ja jobbar ute.
Sen impulsköpte jag ett bar björnborg trosor, dom va så fulsnygga  att jag inte kunde låta dom hänga där bara.
Men 200 kr för trosor, nja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0