Zoovillage/junkyard

image234
Om pengar grodde på min soffa. Då skulle jag knappa hem dessa cooligar. Men som vi alla vet så är världens inte rättvis och mitt konto står bara på dryga 5 000 lappen, skit säger jag! Men jag tror nog att jag kan ha råd med glasögonen. jaja. kommer iaf från junkyard och Zoovillage. Lurarna ska jag ha, men bara inte denna månad. Kommer från Wesc.  Idag har jag jobbat som en galning bokstvligen. shiet. jag har sprungit och sprungit och min stegräknare står just nu på 15.104 steg. Plockat allt från tuggumi till tandställningsprylar. Fan att man inte hade rälsen kvar, då hade man haft nytta av detta.
Jag ser ut som en stor tsunami under ögonen, skit trött. påsarna bara hänger som mormors gamla meloner. blä.
Ikväll är det iaf outsiders som man kan somna till.
Nu vill jag bara ha Lördag så jag kan åka och shoppa mina stentvättade jeans och hitta nya converse. Gud va snäll mot mig den här gånge. amen. Nu ska ja lyssna på lite Livelihood.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0