TCS yard sale



ihh. The cobra snake har haft va jag tycker sin coola Yard sale igen. Denna gång i Hollywood.
Där säljer dem lite gott och blandat, surt och salt liksom. Som t's, glasögon och stickers. Ja tack jag skulle gärna vilja att ni hitta till lilla Svedala också, please. Dem har b la vart till Paris förut.
yey. jag känner mig ganska tillfredställd bara av att dem delar med sig av sina otroligt inspirerande och underhållade pix. Men jag måste dock påminna om att jag verkligen tycker Sverige är alldeles för, ja. fördomsfulla och nedlåtande till allt främmande, här är det mer heja Gina tricot och pannkaka. (jag handlar på gina också) Ja det ända jag försöker säga är att vi liknar mer en spegelbild av alla andra människor. jaja. De är va ja känner.
nu ska jag nog hälsa på hunden och kanske slaksa på en 88:a. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0