Sånt jäkla pirr i magen

Imorgon börjar jag på det nya jobbet. Jag är pissnervös och lite till. blä.
men jag ska inte klaga, jag har heltid fram till 1 sep och jag tjänar pengar både till grekland + miami resan.
jag blir glad i magen när jag tänker på det! yippie. Och lönen är INTE fy skamm. Men shit det komer bli stressigt där i handplocken. Jaja man ska se det possitivt och göra det bästa man kan, mer kan man ju faktiskt inte göra.

Jag vill hälsa till Alexandra som just nu är min kraftkälla och styrkedroppar. Hon gör mig förbannat glad och mer därtill. Så otroligt tryggt att ha henne här. Jag längtar verkligen till vår tripp. Halmstad 08 på riktigt och inget skämt längre. Hannah, alex, lisa och JAG!

Nu väntar jag, stampar och tramar. Vi ska bli bjudna på smörgåstårta, mums! Så sjukt najsa melonars.
Det bästa med allt, ja det är att jag ska få gå ut med hundvalpen Alice ikväll. haha. efter tårtan alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0