robyn rhubarb.

hi dudis. Gick som sagt och la mig svin tidigt igår, typ rekord nästan. Men efter regnet kommer solsken. Idag vaknade jag PIGG och UTVILAD med stora bokstäver.
Jag har fått jordens feaste blåsor under tassarna, och snart ska det bli blodbad av dem.
Dagen fitt kan man säga va samtalet från doktorn. Hans dom lyder; Inge mer rött kött, vitt bröd så som limpa.
Mjölkprodukter (låglaktos går bra) inge Lök et c.
Det ja ska äta är: Valio produkter, kokt mat. Pro viva. morot/katrinplommon juicer.
mm mm. jag säger JYCKY!
jaja, är magen bra mår människan bra, eller hur va de?

Nu har robyn vart i farten på the cobra snake. dansar duktig på hollywoods klubbar.
image243image244image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0