orkar inte vara aktiv,

idag på bloggen. Phuuf. Jag har nackspärr med stort N. inte jobbat idag utan bara suttit och gått lite.
Balkongen har varit med koja idag på dagen. gick ut vid nio smörjde på lite tigerbalsam på nacken och satt där till till kl ett. Världens bästa sommarlunch tröck ja i mig, flingor, mjölk och äppelmos.
Sen blev ja rastlös, men nacken sa ifrån att kanske jobba eftermiddagen på jobbet. Så ja gick till mamma och fick mig en riktig sommarmiddag, färskpotatis och skinka. Sen åkte vi på fika ute i mariedal så milou fick bada. Plus en fet annanassplit! Nu sitter jag och sappar på tv'n jag är så jäkla kräsen när de gäller tv program. Hatar alla serier! Ja är mer en mini pensionär. Älskar När och fjärran och alla samhällsprogram.
Mitt största problem är om jag ska jobba imorgon, ja vill verkligen! Men känns så ovärt att gå dit och ha så fruktansvärt ont. Kanske ska vila mig i helgen och vara riktigt kry till måndag? Men ja skäms och ringa och sjukanmäla mig igen. fcuk. Men ja orkar inte ens hålla upp huvudet. Hur ska de då gå på en 7.45 h arbetsdag. Bajs. Jag får helt enkelt sova på saken.

OJ blev inte postat igår. Så ja postar det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0