one night in bang-kook

image221image222
the cobra snake intog mitt favorit land Thailand. Bang-kook.
deras lördagsnatt var vildare än min, hade gärnat umgåtts med lite bang-kookare men jag och hunden åt godis och tittade på glaskart och hade det superskönt. En helg utan måsten,festande och baksmälla är faktiskt coola melonas. Okej. Jag hade velat svunga på mig festskorna OM jag hade bott i en annan stad.
Nu längtar jag tillbaka till thai, thailand är ett coolt land. Man hittar liksom allt och lite till, de man vill ha och det man inte vill ha. Men bruden i hörnet, brillorna lär vara jobbiga att se i, eller? jag skulle inte ha dem på fest. Okej och jag ska titta på en skräckrulle hade det vart bra, man behöver inte blunda! yeye.
knasiga glasögon finns det gått om nu, plast i stora lass. jag gilla'rt!

idag har jag jobbat och vart duktig.
Helgen snart slut och en ny arbetsvecka står för dörren. Kul.
Kan glädja mig åt att ja ska shoppa massa kläder på fredag. Hoppas hoppas ja hittar mina convere och grå-stentvättade jenas. ett par nya tygskor blir det också, billiga sköna och snygga till nästan allt.
och please world, gud och allah Gör så jag hittar (eller vinner) de perfekta nördbrillorna. Amen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0