Mördbultad,

Baaaaaah, jag kan inte beskriva i ord hur trött jag är just nu.Har nyss kommit hem från det nya jobbet och slagit ner häcken här. mördbultad!
jag har plockat och plockat massa tandläkarprylar idag. jag har varit duktig. Inte alls så svårt som jag trodde och min nervositet var helt obefogad. Blev bemött av en härligt gäng tjejer och killar i alla åldrar, vissa man kände och vissa inte. Alla hälsade och sa att det bara var att fråga om det var något. Man blev liksom trygg på en gång. Lunch mellan tolv och ett och fika 2 ggr om dagen. VILKET JOBB!!! 
jag trivs bra, även om det var första dagen så känns det kanon, förutom för fötterna.
det bästa är att man varje dag får gratis frukt och tuggumi HUR MYCKET MAN VILL haha.
och deras chockomilik slog det mesta. Bara possitiva poäng från mitt håll idag. Får se hur morgondagen blir. men imorgon ska jag falla för grupptrycket och beställa mat från nippon.

Nej nu skriker hela jag efter mat! pastasnören och tonfisksås tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0