LA KOM HIT!

image212image213
Jag är sjuk så ni borde tycka synd om mig, feber och ont i pannan. Sånt man får ta ibland verkar det som.
Jag har roat mig med att kollat runt på shyssta ställen i LA the fucking awesome LA. jag är kär och förälskad. Ta mig dit en vecka, det är en dröm. Finns så otroligt udda grejer där, allt vill ja samla på mig plocka ihop och ta med mig hem till mitt rum. Men ja ska nöja mig med att åka till Urban i nästa vecka. Har spanat efter otroligt najsiga tavlor som är inspirerade av olika band och städer. Grymma och helt perfekta till min kommade 70 talslägenhet.
Ska också kika förbi fafnir för lite vägledning.
Nu ska ja kyrera mig med lite choklad, kolla i tattoo magazine och drömma mig bort till ett ritch and famous life. Alltså bortsom enköping..
jag kan rekomendera att ni kollar in the cobra snake som jag för en tid sedan fick tips om. Helt grymma och inspererande bilder som gör de ännu mer lockande att slösa pengar. ha de bra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0