knak knak..

så låter det om min nacke nu. Jag har fått världens jobbigaste Nackpärr. Kan inte vrida åt något håll förutom neråt. Varför? Jo för det enda jag gör om dagarna är att titta ner på ett plockorder.
så vi får se hur det blir med jobbet imorgon, jag kan inte utföra mitt arbete till 100% nu. Måste be alla om hjälp om ja ska plocka nått från hyllor eller om det ligger långt ner. Plus att det är väldigt svårt att hålla upp huvudet. Jaja, nu känner jag att jag börjar klaga lite mycket. Annars har dagen varit jätte bra, Yvonne fyllde 50 år och bjöd på buffe och tårta! Men trött är jag, som alla andra dagar. Går och sover vid 9 och somnar som en klubbad säl.

Nu måste ja duscha innan ja ska hälsa på Mamma. Ciaopao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0