Jag vann!

image218image219
hej i pissregnet. Det är softisch melonas idag som gäller när väder gör en seeg.
om man summerar veckan som gått så kan jag, med ett leende säga att jag jobbat.
Sjukt skönt att inte dra benen efter sig varje dag, komma ut och göra nytta istället gör gott för mig.
Det sjukt bästa med den här dagen är att jag vann! jag vann budet på tradera på jackan ja suktat efter.
En fjällräven jacka vintage från 70 talet. Jag tycker den är cool. Jag hoppar den passar mig så som jag tänkt ut.4
yeye, hunden ligger på mig så det känns jobb igt att skriva här, jag tror ja skall runda av lite. Godis skålen är alvfull efter gårdagens propperi men jag ska nog trycka i mig de sista. imorgon ska jag jobba.
btw, bilderna från the cobra snake. just love them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0