hanny outfitters

i forgot something.
ja va ju för bövelen i huvudstaden igår, de va typ as schyst.
jag och emmi tog tåget i jakt på kläder, massa kläder!
med regnet i luften och min rutiga skjorta va ja redå att göra av med lappar, tusentals lappar.
Det blev en hel skottkärra full, 4 tröjor och tre från monki och en från Urban outfitters. ett par röda plastbrillor. ett par blå chinos som ja aldrig tänker ta av mig, om dem ska tvättas åker jag också in i maskinen. en lite liten partyplånka. och ben and jerry inspirerat läppbalsam som inte bara luktar vanilj och körsbär. Den smakar gott också! Ja måste verkligen hylla urban outfitters till höjderna. Den affären finns det allt i och precis allt ja gillar, hela konceptet liksom luktar Hanna. kläder och pryar. nödvändigt och skit. you name it.
Ja ska dit med pappa dagen efter min födelsedag och jag ska få välja och vraka för en slant. Ska definitivt köpa ett par tavlor ja grunna över igår, super fräscha och ap coola. dussutom fanns det roliga påslakansett ja vill ha. Men de ja fastande mest för igår var en bok och streetmodet, dock va ja så jääävla dum och inte köpte den. men det går fler tåg.  Kläderna är ju en klass för sig, och alla stilar finns där, fanns jätte mycket jag hade velat ta hem, men allt är ju inte precis gratis. Men efter juli månad är ja stormrik och då ska ja ta första bästa färdmedel till sthlm och egna mig år urban hela dagen, titta, njuta och analysera.

Nu är det dax att tvätta av sig och börja om på ny kula! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0