Hannah Ejnersten

Jag fick en förfrågan om jag kunde skriva om Hannah Ejnersten.! okey, lets begin!
Om jag ska dra storyn from the very first så tror jag nog vi ska dra oss tillbaka till 8-9an.
Jag och Hannah hanmnade i samma klass i 7an på korsägen, under hela 7an hade jag och Hannah inge större kontakt. Jag umgicks med mitt gäng och hon med hennes. Vi visste inte då va vi gick miste om hon varandra.
Hannah ville väl bli cool, vem börjar hon umgås med? jo mig såklart. Ja och jag lät Hannah bli vän med mig mot en mindre summa pengar på 10 000 kr. Till en början hände vi mest i korridoren och på syslöjden. Första gången vi riktigt umgicks va på hennes första fylla. Hon och och några till skulle hem till en tjej på 16 årsfes eller nått. Vi hade köpt typ 4 70isar och 20 st 7.0 or. Man trodde ju man va gjord av betong på den tiden. Men Hannah drack glatt upp en cider och vinglade med mig lite. Jag lärde alltså Hannah hur man levde det goda livet. Än idag har Hannah  en förkärlek till starka drycker och dricker minst en öl om dagen.
våran kärlek växte och vi va med varadnra jämt. Vi tog fula kort och dansade massa danser till oikia shclagerlåtar. Kastade redbull vodka på tapeterna och ramla med cykeln på asfalten.
Ett känt uttryck från hannah.
HANNA DET VIDRERAR!!!
jag - vart då?
Hannah i tutten!
Hannah och jag brukar komma på olika ord vi aldrig kan sluta med som t ex: EVAAA BRIIIIIT. ÅH EN PRUTTIS.
vi älskar att sjunga och dansa till carola och spela in filmer på oss som vi glömmer bort ett år och sen kollar på igen och skrattar skrattar och åter skrattar. Våra vänner tycker vi ÄR JOBBIGA men eftersom jag och hannah är egocentriska skiter vi i det. VI LEVER FAN! vi spiller och paltar.
Vi bruakr ofta åka och fika. Men vi vill ju inte fika i enköping. vi åker länre bort som t ex till sundbyberg.
Hannah har följt med mig till finland på en kryssning när vi var 16 år. vi åkte på sightseeing och åt fiska korvar. och såg en båt som hette KATSO KITSA.
Hannah och jag är alltså väldigt världsvana. Vi åter så långt som till koffsan.
Hannahs och min älsklingsrätt är kali gaj. och vad är de undrar ni? jo kyckling med curry sås.

Jag och Hannah anser att vi har dem bästa festerna. Vi fyller år ganska nära varandra så  vi har alltid fest ihop. Vi bjuder alltid på den godaste maten, de fetaste drinkarna och har de tuffaste teman. det bästa temat var V.I.P festen då alla skulle va kändisar. Hela hannahs hus var fullproppat med posters av gamla b-kändisar. Alla fick fördrink och saLta pinnar från ÖB. Om gästerna hade kul? SÅKLART vi heter ju Hannah.
Ja som sagt, allt hannah och jag gör är perfect. inget slår oss kan man säga.
Hannah och jag gick i gymnasiet tillsammans och det var ju kul för oss, men alla andra tyckte såklart vi kunde hålla käft but who cares?
När vi väl sätter igång och har kul så följer alla andra med, vi ör som magneter att allt drar till oss. alla vill va som oss, luka som oss och helt enkelt ha våra liv.
våra föräldrar är också coola såklart. men vi kan inte nämna några nan pgr av al uppmärksamhet det skulle bli då.

jaja. vi är alltså coola. bäst och aa BÄST.
Nu är det snart sommar och vi ska till halmstad och vara coola. Sen är de jul och då ska vi spela in en ny julkonsert. Hannah sitter hemma nu och har precis petet in en grej. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltså, den där va klockren : )

2008-05-24 @ 15:37:08
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: hannah´s mamma

Nu fick jag reda på vem som förstört min tapet. Det är bara att stå till förfogande med hjälp när ny ska sättas upp.

2008-08-03 @ 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0