Halmstad på riktigt. 24 -27 juli

Då va allt bestämt o klart, sista helgen i juli drar VI.
så jävla härligt att komma iväg, släppa loss och bara vara wild and crazy.
Gårdagen hos Alexandra va skit trevligt, ost och vin och jävigt låg nivå. Do i need to say more?
Jag har iaf fått med mina vänner på en sexresa utan dess like, honung, kokos, choklad och lättmjölk ska bli de magiska ingredienserna i våran tripp. De näst bästa efter detta kommer att vår lägenhet ligger mitt i mitten, alltså mitt i centrum. Vi har acces till alla klubbar liksom, yes. Det kommer bli en resa fylld med skandaler och erotiska fantasier. Iaf om jag, alexandra och lisa får bestämma.

Alexandra - vi får inte börja för tidigt, då kommer vi va helt slut till natten.
Jag - nej men vi måste ha en standard grej " efter vi har gjort det så ska vi linda in oss i våra täcken, gå ut på balkongen tända en varsin cigg och knäcka en folköl. " och ha fullt med mosserande vin i håret.
Alla - hahaha.

ja ni som vet förstår va ja menar, vi är helt sinnesjuka. På ett hett sett! Ciao.

 

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Oh, yeah, helt fyllda med lättmjölk ska vi ta över Halmstad och stå för efterfesterna. Ingen kommer gå säker när vi är i Halmstad och Tylösand!

KYSSER på Patten!!!

2008-05-11 @ 21:16:16
URL: http://alexandra8808.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0