godnatt typ,

tröööööööööööööött. Jag vill somna om. please
jag jobba igår kväll och ska snart åka och jobba igen.
Det är veckans bästa dag och jag slutar 13.30, efter jobber ska jag gå till godistoppet och sen ta bussen hem.
vart är jenny? jag saknar henne. Om du hör detta så vill ja att du kommer hem så vi kan hyra film och äta pizza typ. ställa till med scener och sånt annat du vet! Pruttan.
Ikväll ska jag bara vara hemma, ska ligga i soffan o svulla så skönt och så värt efter att ha jobbat.
Ha de bra. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag hör det inte, men jag ser det ;) Och till din stora glädje kommer jag hem idag :D

2008-05-16 @ 10:54:17
URL: http://selinder1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0