gissa nunan!

image247


image248image249
cobra snake


Jag har börjat gilla blått väldigt mycket. tjejen längs upp klär sog snyggt, cool liksom.
Just nu har jag världens baota problem a´la magnumisimo.
Letar efter ett par svarta retro reebok skor, med lite hets detaljer på. Sånna som va såååå it på 80 talet.
Jag vill verkligen ha ett par ferfekta dojjor att ha till uppvikta jeans och någon basic t shirt. bara sådär liksom.
MÅSTE ta mig till stockholm faktiskt, det är nästa panik i mig. gå några timmar på beyond retro och UU skulle va godare än en daimstrut. Jag måste också försöka på mig att hitta en jeans jacka och vita convere och dem finns  ju överallt. köpa några billiga jeans. Monki,  cheap monday? som jag kan använda till skorna. Ojoj va jag planerar, det blir aldrig som man vill men iaf. Sandaler, kjolar, high heels. FAN jag vill nog ha allt.
Men det ja absolut behöver och anväder mest är vanliga tshirts stora som små, utan tryck eller med världens blaffa. Det kryyper i fingrarna. Jag ska iaf göra slag i saken den 1 juli då jag vet att jag är ledig, PLUS att den fetaste av alla fetaste löner kommer då! Shit omg mtf jesus. Va jag ska spendera mera!
men blir säker något roligt inköp innan dess. Bara ja hittar mina reebok. Som sagt, tell me if you know some good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0