flyt har fått ett ansikte,

Goda dagars magi och pengar rullar in, japp. Jag Hanna Eriksson har förbannat flyt både när det gäller stort och smått.  Jag ska börja från början. Rundan i city gick som på räls jag hittade precis det jag ville ja. Gula tygskor och pefekt rosa naggelack jag ska glänsa med på festen på fredag. Mitt chaprinia glas ska aldrig stå tomt.
Rullade inte hos mama och käkade en billys och pratade lite skit. Hade inget annat för mig så ja vände tillbaka till city och hjälpte mamma hitta de perfekta bågarna. Utan lycka! En mascara rikare och 89 kr fattigare drog mama hem.

Vad skulle jag göra? Telefonen ringde (den har ringt typ 8 ggr idag rekord!) Det var Maria från Adecco. Jag fick ett jävla bra erbjudande, 1 månads anställning på Nordenta. Klart jag tackade jag liksom.
Så man kan säga att jag går på heltid till 1 sep. Börjar på Nordenta på Onsdag till 19 Juni mån - fre 8 timmar om dagen. Börjar på Åsundagården den 23 juni och går på heltid till 1 sep. PENGAR PENGAR. GREKLAND GREKLAND! och såklart mängder av skor och kläder och allt annat man inte kan klara sig utan,
Tatueringen kan också bli gjord. yey. Nu ska jag och papp fira med jordgubbar från belgien och mjölk.
jag har flyyyyyyyyyyt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0