eurovision,

Det var ju som sagt eurovision igår. Jag tycker inte låten som vann var bra men smaken är som baken.
Själv älskade jag Spanien och, hm. ja kommer inte ihåg landet men hon va bra iaf.
Jag landade ju hemma hos alex och erik med massa godis och chips, kvällen blev mycket lyckad.
Mellan låtarna hann jag och alex snuska oss och filosofera om framtiden. dagens hetaste ämne? måste vara lebbor. Vi kom på en väldigt viktig grej. Att jag nog kunde ställa upp i melodifestivalen nästa år, coolt.
Jag skulle göra en låt som heter Äh ja ba skoja. När ja kommer in på scen värsra uppklädd och med snygga gubbar omkring mig. Sen tystnar musiken jag och utbriset. Äh jag ba skoja! och går.

Jaja, Söndag. mors dag som ja inte kommer fira förenst om en vecka.
Annars blir det nog en daimstrut och LA ink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0