bakom mina brillor

image199  image200
image201  image202
jag är inte alls avundjuk på alla tråkiga fester i usa. Joar är ju jätte lajbans. Jojo!
jag är inte hungrig längre, nu har ja mosa i mig köttfärsås och spagetti alá papo, pappa är bäst på de.
igår var jag på joar, den kvällen fick gratissprit ett nytt ansikte. Hanna var inte nykter vilket ja får kämpa med idag. Ja äter polly white och har ont i magen. Men ja är fortfarande cool. Lika coola som dessa peoples. Ja vill hälsa på LA, LA vill nog att ja kommer, varför tveka? jaja. hjälp mig nu. Vart kan man köpa stora feta brillor utan styrka? som hennes längst där uppe. vill ha vill ha. Ciao!

Kommentarer
Postat av: nattis

hennes brillor var skitcoola ;) tror att pappa hade några liknande på 80 t
alet haha ;)

2008-05-06 @ 15:32:32
URL: http://ohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0