Vilken rolig dag,

Igår var vi ju som sagt i Stockholm och shoppade och kollade på fotboll Hammabry mot Åbo.

Dagen var verkligen jätte rolig på alla sett och vis, Alexandra och erik är veerkligen roliga att umgås med tillsammans. Vi shopade en del och på lite udda ställen. Gick runt på smågator och shoppade lite streetkläder som jag velat gjort så länge! Verkligen värt all spring. Så jag kom hem med massa kassar, såklart handlade vi på Gina också det är ju ett måste i alla lägen. Men iaf, va lite skeptiskt till fotbollen det var ju inte sommarväder igår direkt och lite kallt var det ju. Men på det stora hela var det riktgit kul att stå där och titta med frusna tår och Ab som var så snäll o skjuttsa hem oss också! Slapp tuben och tåg, as najs.
Alexandra och jag stof och sjöng på gamla 90 talslåtar i kylan och försökte peppa oss sjävla att skrika som de andra karlarna. Men de gick inte vidare haha. Men tack för en jätte trevlig dag iaf, va riktgit riktigt roligt.

Idag ska jag på Intervju, får se hur det går.
Nu ska jag fixa mig lite, det är ju så fint väder ute. promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0