vi fixar allt,

Sommarplaner är det något speciallt med, även fast 60 procent mest rinner ut i sanden och ersätts utav mysiga grillkvälla och ett dopp i koffsan. Men i år mina vänner, i år är det annorlunda.
Hannah och jag fixar det mesta när våra klokahuvuden slås ihop, denna gång med hjäp av vår andra kompanjon alexandra, tylösand låter som en tripp för oss!
Nu har vi samlat ihop ett litet gäng, o så specialt svårt va det inte att få med dem heller. Iaf så här lång..
så på Fredag skall jag och Hannah hem till alexandra, vi ska ringa till en camping i Tylösand och kolla prser och om de finns några stugor kvar. Om det finns, Ja då bokar vi!
Så nu hoppas vi på att roadtripen 2008 är kirrad och att vi beger oss av i slutet av Juli.
För mig låte det helt shyssta bananas!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Yes, kommer bli kanon :)

2008-03-19 @ 16:37:29
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0