uppdrag äta äppelpaj med min syster,

Jag har varit duktig den här morgonen, enligt mig själv ( pappa har en annan åsikt )
jag har sökt 4 jobb, ingen av jobben vill jag direkt ha men hur kul ar det på en skala att vara erbetslös?
skulle t om kunna jobba på donken, städare eller ännu värre, på kryddan! förhoppningsvis slår inget mardrömssenarie in men vad gör man inte för att få in pengar? Nu är vi ganska desperatos!

Jag har kommit på en annan grej som fanimej tar hem priset, jag har inte råd att tatura mig. Eller man kan säga att jag har det men om ja isf skulle göra det. Så kan jag 1. inte gå ut och typ 2 månader. 2. Inte köpa kläder på megalänge. 3. tacka nej till alla vänners förslag om roligheter 4. Ligga hemma och ruttna framför tvn med pappa och ett gäng fisljumna fiskbullar. Nejtack.
Men få se de possitivt, får gadda mig efter sommaren och spara ihop mer pengar och kanske få in en tid hos blue bird ♥

Nu till dagens uppdrag, äta äppelpaj med min syster. Snacka om att jag helt och hållet börjar skita i kalori räkning. Jag äter och äter och äter, men jag mår förbannat bra också!
Efter äppelpajen ska vi ut och gå, ja blanserar upp det bra iaf. Klaorier in - klaorier ut.
Sen ska jag hem, ringa alexandra och berätta en fantistisk nyhet. Det finns stugor kvar på campingen i Tylösand.
Im so so so happy!
nej, nu börjar det verkligen bli för mycket dravel i detta inlägg (men jag har för mig att en viss amanda eriksson gillar det) nån blir glad iaf.
hörs senare, antagigen med lite roliga nyheter också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0