Torsdag?

Ska Hannah komma hit?
Vad ska man äta till Lunch?
Ska jag gå ner till mamma?
Promenad kanske?
Jag har ont i foten, vågar inte träna eftersom det är pinsamt om man måste gå av "banan"
Det är fint väder och jag vill verkligen göra något idag, men vad?
Vill iaf gå ut ett tag om det inte är för kallt, men alla skor ger mig skavsår just nu. Blä

Kollar på massa resor till Hösten, jag och mamma är väldigt oense när det gäller destination.
Cran canaria, teneriffa, lanzarote. Jag vill till egypten och bo på all inclusive men icke sa nicke. Mamma protesterar för kung och fosterland. Jaja jag är ju inte omöjlig, Lanzarote är lite lockande dels för att papagoyao (stavning?) stränderna ligger nån halvtimmesbåtfärd däriftån, och stränderna är inte alt för grovkorniga. Vet inte varför Cran candaria inte lockar mig specialt mycket, jag vill se hela världen men cran canaria kan väl nån bjuda mig på ist? Ska ju betala min resa själv nu. Då vill ja åka någonstan där jag VILL åka, ja ni hajjar?
Cypern ligger också ganska högt på listan, har varit på fig tree bay förut vilket va riktigt riktgit fint.
Dock har prisnivån skjutit i höjden och man kan säga att det är dyrare än i sverige. Men om man tar sista minuten kanske det jämnar ut sin pengamässigt, vi har trotts en ganska bred budget.
Jaja, nog om detta.

Imorgon är det fredag, då kanske jag ska till Örebro på hemligt uppdrag. På kvällen ska ja kanske ut till Sari.
Lördag blir det lunch med Malin på stan.
Nu ska jag kolla lite på tv. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0