Shopping i all ära,

image189

Jag har shoppat idag och min fråga är, kan man ha detta en utekväll? Man är så van vid mörka färger och nu när våren har kommit så vill man ha lite färg. Ovant lixom.. kjolen är svartrandig men det syns inte så väl på bilden, och tröjan är helt vanlig basic grön, svarta stumpbuxor och pumps till!
Det va lite udda ihop, nästan så att det inte passade men på ett sett så snyggt, och ja tyckte de va helt shysst, men vill ändå höra eran åsikt bara lite på kul!
Köpte även en röd/rosa tröja med knappar och knyt runt om, köpte ett nummer för stort så den sittar ite baggy, som jag vill ha det!

Jag är nöjd med andra ord. Ska kila hörs senare ciao.

Kommentarer
Postat av: amäända

tjusigt! :D

2008-03-20 @ 21:21:30
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Tina

Mkt fint! var har du införskaffat tröjan?

2008-03-20 @ 22:42:02
Postat av: Hanna

svar tina: På hm för 49.90 nyinkommet tror ja. fanns massa färger :D

2008-03-21 @ 14:22:44
Postat av: Tina

Jaha, det är den tröjan de gör reklam för. Väldgit snygg färg och när den var lite större!! :) Jag har även testat kjolen förut, men den gjorde sig icke bra på min kropp!

2008-03-21 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0