SAKANR ER VANNER,

aj aj aj, jag har sa ont i halsen o hostar!
men jag har det bra iaf, sitter har i hotell lobbyn och dricker cola och lyssnar pa min ipod!
ar sa trott o de svider i ansiktet, har riktigt elefanthud pa vissa stallen.  pa onsdag drar vi hemmot o ja ser fram emot att fa traffa mitt gang dar hemma. Jga vill skratta och ha kul, och gora det dar som bara vi kan allra bast, hannah forstar nog! hihi
hoppas jag for komma hem pa en kaffetar hos mallan, men de far jag nog!
emmabemma ar den forsta som fare se mig pa arlanda den natten, stackarn for va uppe lange den natten!
emmi och jag ska fortsatta nota pa friskis. och ha en tacokvall..
JA SAKNAR ER VANNER

Kommentarer
Postat av: emmi

ses snart ;)

2008-03-10 @ 11:55:01
Postat av: mallan

Tjena bruttan!
Vi längtar också tils du kommer hem..
Det är klart det blir en kaffetår hemma hos mig och kanske lite fruktsallad..;)hihi
pusskramar

2008-03-10 @ 16:42:59
Postat av: Hannah

HAHA, du är rolig du : ) Men vi syns när du kommer hem! PUSS

2008-03-10 @ 20:51:57
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: Emma

Hehe, tror du jag kommer att vara uppe hela natten?
Nono, jag ska ju köra hem ifrån sälen först, sen blire sängen, sen går jag väl upp vid 00.30 eller nått.. See you ;)

2008-03-11 @ 09:05:21
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-03-12 @ 20:01:22
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0