mission, hem till Malin

Hade jäkligt kul hos syrran, och äppelpajen va såklart finnemang!
Har alfrig tyckt om barn, eller haft nå vidare sinne för att leka med dem. Men Gustav har verkligen öppnat sig för mig och fy 17 va vi leker, idag va det helt otroligt kul också. Han slänger sig på mig, brottas och rullar runt. Kastar metallbollar som dock inte är lika kul att få på sig. Men iaf, kul att något av syskonbanen diggar mig.
Vi tog en promenad i snöovädret, men den varade inte så länge. Nu är ja hemma och har ätit en jävliiigt god rödspätta med sås al'a papo. jummy!

Ska ta en promenad vid kvart över 6 tiden, det blir perfekt att pricka in det med besöket hos malin kl 7. Då ska vi spela wii och kanske ta en kaffetår. Nu ska jag ringa Ann- marie och gratta henne i efterskott för nu är hon en 40 taggare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Om den är för mjuk......Hahaha...det var längesen. Skitroligt. Vad glad jag blir över att det finns stugor kvar....HEEEELT UNDERBART! SÅ ROLIGT!!!! Vi ska ha det super....tycker om dig gumman...vi ses på fredag med Min Kladdkaka o kaffe....mums! Pussar

2008-03-19 @ 18:53:15
URL: http://alexandra8808.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0