Jag är jag,

Ny design, nytt tänkande.
La bella vita. det vackra livet.
Man har antagligen bara ett liv, varför slösa det på att göra något perfekt när inget i världen kan bli perfekt?
Livet är till för att slösas bort på allt du är bra på. Allt det vackra i livet är du.
Jag hoppas jag äntligen har förståt att man inte kan försöka ändra på något som i grund och botten är jag.
Jag vill inte vara någon annan, jag tycker egentligen om mig för så som jag är. Gapig,jobbig,galen,öppen ja kan nog placera in mig i alla. Ändå har jag år efter år försökt ändra på något som alltid, i slutändan kommer vara det de ursprungligen var. Lätt som en plätt att förstå.
Jag hoppas, eller jag vet nästan att alla mina vänner verkligen tycker om mig för den jag är just nu. Jag är jag liksom även fast jag vet att jag kan vara så brutalt jobbig. haha. Thats me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0