en vecka kvar,

en vecka har gatt, en vecka kvar.
har shoppat,solat akt pa utflykter o massa annat skoj. Jag borjar bli brun nu ocksa, haha.
ska se om ja kan hitta pa nagta fina sovenirer till er tjejor, finns typ inget roligt men natt litet skit ska ja nog hitta,
Sa vi maste ses pa fredagen dagen efter ja kommer hem, sa ni kan fa dem, kanske myskvall for de langtar jag efter, och en sallad fran karavan! haha
idag har det varit sjukt vamt nastan 40 g, mitt ansikte ser inte klokt ut, fullt av vatten!
Imorgon ska vi ut och fiska!

Emma b, har kopt shorts till dig nu. dock inte sa som du ville ha for de finns inte. Men iaf nu ar det inhandlat och klart. hihi.

vi ses tjejor, bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, tror dom blir bra ändå..
Det är ju nått i från Thailand iaf ;)
Ses på onsdag natt hanny!

2008-03-08 @ 13:56:18
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: Emma

Hehe, skrev här först innan
jag läste att du hade skrivit till mig.
Roadtrippen var bara att hämta Tommy, hehe!
Men en annan roadtrip drar jag på imorn, till Lindvallen då :D iiih!

2008-03-08 @ 13:58:12
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0