en väldans massa bekymmer,

det snöar och det är helt fruktansvärt, usch.
Ska ju för skjutton gå ner på stan sen och jag vill ha mina nya vita skor på mig, världens största I landsproblem är på g att bli verklighet. Som jag sa till Hannah, jag har ingen förståelse för andras mycket större problem, kanske hör till tonåren? Men iaf snö är inte ett plus denna tisdag!
sitter nu i en outfit som passar för denna pissgråa dag, grått grått grått.
brännan är förbättrad genom fuskmetoden, smörjmedel.
maten är i magen och humöret är på typ medelnivå.
Har ringt runt till tatuerare idag i upplandstrakten, dock har bara två svarat men det har hjälpt mig en del på denna brokiga väg till den perfekta gaddningen. Det får ju inte bli banan av hela skiten. men iaf..

Ska kolla på en snygg sjal på stan, en vit. Har fått en sådär vision igen om hur jag ska se ut till våren. Pilotbrillor är något som sedan länge är en stor favorit, vita skor lika så.
Tyvärr så handlade jag inte lika mycket som jag hade velat igår, då jag, sis och mamma åkte till kista.
Jag mådde jätte dåligt och trodde jag va påväg att bi magsjuk så jag orkade inte titta efter det jag ville ha.
blev bara dom så jävla hela vita "gubbskorna" för ja tycker dom ser ut som gamla bowlingdosor men dock supernajsiga. Om jag bara kunde hitta nån snygg hood, har aldeles för mycket tshirtar och för lite långisar. Såg dock en ganska så hej 80 tal hood igår, va sugen på att köpa den och ångrar nu att ja inte gjorde det!
men summan av allt, handlade för 300 kr och kom hem med nästan 8 000, ganska bra för framtiden.

Ska infinna mig hos tandläkaren kl 16 idag, rättare dagt hos specialtandläkaren, det är inte kul inte alls lockande. BLÄ. kommer antagligen få massa skäll för slarv som ja alltid får. Men jag är fan ingen ansvarstagande människa, bara när det gäller saker jag själv gillar och är intresserad av. Jag lägger hellre ner 4 timmar på att hitta en bra tatueringsstudio än att borsta tänderna 2 min på varje sida och sedan dessutom rengöra nattskenan. Nej en shoppingtur på stan ligger långt före en timmas slit å släp hos farbror skrotkäft.

nej ni, ska fortsätta letandet efter min tatuerare och godissålen är inte långt borta. Perfekt före tandläkarebesöket, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0