uppvaknandet

från det döda typ. har inte haft lust och skriva här.
Men det har hänt lite sen sist iaf, mitt liv är inte så pjåkigt som ja tror.
Jag har ju jobbat på lifco en månad, sista dagen var i dag. Med sorg i hjärtat sa jag hejdå till alla nya vänner. Fan jag vill inget hellre än och stanna med alla goingar. Men chefen tog mitt nummer och lovade ringa i augusti för en ny anställnng. Efter jag jobbat klart på Åsunda. COOL.
En annan rolig grej är att jag äntligen bokat tatueringstid. Blir en old school inpirerad blandning av en blomma, uggla, namn och sånt. Orkar inte förklara allt eftersom ni inte ser samma bild i mitt huvud som i erat. haha. Den ska sitta under min stjärna, så den sidan ser lite mer samanhängande ut. äntligen säger jag!!

Imorgon är det midsommar som ska firas hos hannah. God mat och gott dricka står på menyn. Blir hur bra somhelst.
ni får höra mer sen.. Nu ska jag fortsätta kolla på avsnitten av LA ink och Miami ink jag bandat!


udda arrangemang, no doubt. Me like. the cobra snake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0