tackade nej

ja tackade nej till skolan. MEN. börjar  troligtvis där nästa år om inget annat dyker upp.
Man ska verkligen vara sugen på att plugga. motiverad. sugen. Visst ja vill bli reseproducent men inte just nu. inte detta år. Ska jobba och spara pengar, söka lite mer utbildningar till nästa år och så får vi se vart ja står då, låter inte de bra? snälla håll med mig om att de va rätt val. Just nu vill ja bara jobba, resa till grekland, tatuera mig och ta en rese till egypten i höst. Leva mitt liv. Bli kär. jävligt kär. Jag tror ja börjar känna lite pirr nu. please.
Inget är sabbat bara för ja tacka nej till en skola (som för övrigt va emot all form av alkohol? ) ehm. fan. gör ja rätt. Ja det gör jag, jag är inte mogen för tre år vid bänken. Jag behver ert stöd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0