sommar - 08

Nu är faktiskt sommaren här. Fast värmen har inte riktigt lyckats komma hit än men enliget kalenderna så är det juni och sommar. Det är  första sommaren som jag ska jobba heltid (nästan)  men det är också första sommaren jag har mycket roligt inplanerat med mina vänner och familjen.  VI har alltid pratat om att åka bort och göra massa skoj, men det har fan aldrig blivit av. Men det här året blir faktiskt annorlunda. Schemat hittils ser ut sisådär såhär.

12 - 14 juli - Stockholm.  besöka mina släktingar och gå på grönan.
24 - 27 juli. Halmstad. Jag, hannah, alexandra och lisa ska till halmstad. egen lägenhet mitt i centrum. festa och sola och leva lyxliv.
2 augusti. jag och Kirre ska på en stor Open air fest i utkanten av stockholm.
6 - 8 augusti. Pappa och jag ska åka till Helsingfors. bara kul att få se något annat ett tag.
ca 31 augusti. Jag och mamma drar till GREKLAND! blir borta en vecka. bara njuta av sol och bad och den goda grekiska maten.
12 sep. min tredje tatuering skall göras på south of heaven i västerås. Uggla + ros och lite namn var det tänkt.

så långt är det inplanerat men det kommer säkert dyka upp massa annat.
Nu är ja ledig till på torsdag och ska bara slappa. förutom ite shopping till hamnfestivalen då!

Just det. igår spenderade jag kvällen med alexandra, erik och AB. vi kollade på sjukaste filmen och hade det trevligt.
alltid lika kul att få hälsa på dem!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0