softa bananer lördag


(cobra snake. Bilden för mig in i tankarna att jag inte vill bo i enköping. på något vis.
Staden är för händelselös för mig)

dude. det är lördag och fotboll ikväll. heja sverige.
Veckan har varit bra. jobbet har rullat på och bara en vecka kvar på Lifco vilket känns i magen alltså.
Har verkligen börjat komma in i gänget och det är vekligen ett glatt team. Jag vill inte sluta!
Även fast man mest går runt i en fyrkant och plockar efter tråkiga listor så är det förbannat, ja roligt. Man går in däre på raden E och letar efter E14 sedan kollar man upp så artikelnummret 346689 på listan stämmer överns med varans artikelnummer. Japp thats easy! 
jaja, som alla vet är det fotboll. Jag ska hänga med alexandra och erik och se den. Blir säkert en pizza och kanske nån öl till det. Fan. Jag som skulle köra banan dieten. jaja. man måste ju ha lite coola bananas ibland. Lätta på gränserna lite.

Det är sommar nu. nu börjar äntligen min rätta sida visa sig igen. Hanna som alla känner mig. Gud så härligt.
Men sommaren för även med sig en viss saknad. Saknar alla vänner från skolan. Många jag vill träffa igen och ska verkligen försöka se till at träffa dem igen. Hoppas på en återträff inom en snar framtid. Lollos fester brukar vara ett säkert kort. Då får man träffa gamla grabbarna som ja fan hade rätt kul med. Inte för att lollo gick i vår klass med alla verkar dras dig. jaja. Nu ska ja fixa lite 90tals musik. Sugen på de. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0