mother fucking shoppoholic

Dagens einstein. Alexandra och jag satt och käka på saffets och kom på att vi har HELT olika klädsmak. Vi är inte ett gram likasinnade vare sig det gäller form, färg eller hur det ska sitta på kroppen. Alexandra är mer jordnära och gillar allt som är lite mer diskret. Hon är en citygirl skulle ja säga. Va hon tyckte om mig. ( och vad ja håller med om ganska väl) är att ja är inne i färger. Lite 80 tal. Nördmode. Men likväl gillar ja också gulligull i normala portioner. City tjej vs Indie chick. typ. haha. det var dagens einstein. Men ja älskar henne ändå. haha.

Dagen före löning och affärerna ekar folkmord. Det är inte många shoppingsugna ute.
men jag kan lova att detta var en av de bästa shoppingdagarna för mig. och helt oväntat. ja skulle ju inte handla något,
- en stor grå herr tshit med knappar som är snygg till leggings 79 kr. rena fyndet.
- en kjol med stora blommer på. skit snygg med ett vitt instoppat linne. Omaaam.
- blå och vit kjol med hög midja. supersnygg till min röda kofta och små vita klackisar till.
- Och den röda koftan på REA. ap bra.

Nu har ja kläder att ha på mig på hamnfestivalen på lördag och till hannah på fredag. Hon har inflyttningsfest så ja ska dit. vet dock inte om ja går ut sen. Men på lördag ska ja ut.. Först ska ja hem till syrran och fetsta med hennes vänner.
Sedan ska ja vara med alexandra  mfl innan utgång. typ. Det blir helt kanon,

Nästa helg ska jag bjuda på ost och kex för mina vänner. Om det är några som kan. hoppas det. Ciao.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Jag kan, jag kan, jag kan......



Trevlig shopping idag. vi båda åkte hem nöjda.



PUSSAS!

2008-06-24 @ 22:21:06
URL: http://alexandra8808.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0