Kefalonia drömmen!

Jag kom ihåg hur jag och Tove pratade om att vi båda ville resa till Kefalonia. NU SKA JAG DET!
var inne på resebyrån idag, tänkte att ja bara skulle höra lite vad dem tyckte va bästa stället i Grekland.
Vi stod i valet och kvalet mellan Samos och Kefalonia. Samos är kända för sin natur och Kefalonia för sina stränder.
Kefalonia resan var också billigare än samos resan. Vafan tänkte jag, ringde en pling till mamma och hon sa att vi skulle ta det. Så vi bokade!!! Lägenheten vi bokade ligger över en taverna som också äger själva lägenheterna. Bara 100 meter till havet. Dock är det bara två ** men läget va helt klart väret det. man klivet ut och har restaurang gatan framför näsan. Vi har iaf två sängar, en ballkong och lite köksgrejer så vi kan laga smörgåsar till frukost. gud va mysigt det ska bli.
Så jag och mamma drar den 2:a September till Kefalonia och det lilla badorten Skala!
och priset ska vi inte tala om, jätte billigt!
så nu ska ja gå in på Kalimera och kolla upp vad man inte får missa när man är där.





ciao


Kommentarer
Postat av: tove

sa mysigt for dig! dfar har jag vart for nagra ar sen. jattemysig o! plus att i staden sa ar det fint och vad jag minns ganska bra shopping. du kommer fa det jattemysigt. halsa din mor!

2008-06-26 @ 15:35:36
URL: http://cheekah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0