jordgubbspaj, sol och the kooks.

Dgen är lika underbar som alla andra dagar den här helgen. Sol och röda kinder. Jag har längtat efter den här känslan. Känslan av att sitta runt en brasa på stranden med massa öl och coola vänner. Bruna ben och att fylla 20 år. Hannah och min fest. Våra stora martiniglas och tripper till kofsan. Gröna lund och en weekend i Halmstad. Tiden har kommit nu, det är verkligen sommar nu. sweet.

i enköping har det varit kultur i möte i helgen. En av få gånger hela enköping är samlat på ett ställe. Vi käkade thaimat och glodde på folk. det var mysigt. På kvällen träffade ja 2 snubbar som ja hängde med där ett tag. Hannah och Linda kom också. Senare drog vi till hamnen för att kolla på när erik vaxade båten. Jag ville vaxa benen. Men ja var stentrött och åkte hem tidigt. När ja kom hem hade papa hämtat typ 7 klockar. Emma Boddan ville ju ha en lika som jag, så pappa var snäll och fixade det. Så hon får nog den till helgen. Hoppas hon blir nöjd.
Idag blir det klubbholmen och lite glass. i poden fylld med the kooks. Ikväll blir det jordgubbspaj och mama. Jag är lycklig.

Nästa helg är det stadsfesten. jag ska gå. Hoppas på fint väder och att inte studenterna festat sönder joarpoar.
då ska ja träffa vännerna igen. det är lika underbart varje gång.image251

image250image252
cobra snake.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hoppas du har haft en kanon dag :)

2008-06-02 @ 22:48:57
URL: http://netttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0