Alla känner apan,

ungefär så kändes det igår, jag var apan i mitten. Vilket jag trivs med ganska bra. MEN.
ni får inte lägga ut videofilmerna på mig och mina danser. blä. det jag kan sträcka mig till är att ni får välja ut 3 utav era bästa vänner och visa dem för. haha. men det var en riktgit lyckad midsommar måste jag säga. mycket god mat. jag var grillmästaren och fixade allas kött galant. och mkt god efterätt som jag och Hannah (som vanligt) geggade ner oss med. bildbevis kommer. Skulle haft lite midsommar aktiviteter som kubb men efter 20 minuters letande så gav vi upp.
det var en trevligt tjej gäng igår kväll alltså. hela kvällen var väldigt kul tills det kom några jävlar och förstörde. började med att klaga över vafan dem gjorde där. vi hade inte bjudit dem utan dem kom självmant så klaga inte. dem var allmänt otrevliga och åt upp alla chips. stor skandal. haha. och sen sabbade dem några cyklar. moget för killar i 23 års åldern!
jaja. tack Hannah min älskade vän för en superkväll. vi får ta och ses snart över en fet pizza och några kort!

dagens status: ont i huvudet. började dagen med köttbullar och har nyss kommit hem från stan där ja och pappa köpte 3 kulor glass. gott. och vips så va huvudvärken borta. Jag unnade mig senaste nummret av Nordic tattoo mag. Kvällen blir relavtivt lugn. Pizza och kanske träffa AB. ha det bra. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0