titta solen!

Idag ska jag jobba...
skönt att göra någon nytta. tycker bara detär tråkigt att gå hemma.
innan dess ska jag luncha med malin och emmi, har inte sett dem båda på jätte länge så det ska bli trevligt. Just nu sitter jag ute på balkongen med datorn i knät och blekningsskenor i käften, det bränner. både på tänderna och i ansiktet.
kunde inte sova  inatt, jag var liksom loaded and ready. Jag vill till halmstad, jag vill fylla 20. det gör jag om mindre än 2 veckor.
på tisdag ska jag till motala. spela minigolf och äta på restaurag. snacka om långt att åka för bara det. jaja. Igår va det iaf supermysigt.
har beställt lite assesoarer från ASOS och en klänning. Yeah.  ciao
och mina vänner. SOLEN LYSER MED SIN NÄRVARO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0