hallå halmstad


cobra snake.

en kväll är man snygg, en kväll söt och en ful. Men jag brukar oftast vara cool.
Var dagens sista seriösa meddelande till Hannah. Vi alla har träffats idag och pratat om Halmstad, planera resväg och kollat på fula människor på youtube. Önskat att vi har fina klänningar och snygga väskor. Men snart har jag det. Sista shoppingen innan FÖRBUDET sthlm på lördag och då gäller det att samla krafter och sikta och slå hårt. jag ska bara hitta en cool outfit, siktet är ställt mot Souk. snälla topshop och beyond.
Jag är verkligen egentligen ingen klänning tjej. ingen söt tjej inget gulligull, raka puckar vill jag ha. Men visst, jag hittar mina grejer ibland jag med. Jag vill va som tjejen på kortet, hon ser ut att passa i allt nördigt. Älskar cobra snake stilen. Vill bara kunna sätta på mig en gullig topp, trasiga shorts och fula brillor.sen klart liksom. jaja.
lets hoppa på huvudstaden.
annars har dagen gått som alla andra. förutom att jag ätit thaimat och betalat greklandsresan! DET NI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0