vänner,

Jag har jävligt bra vänner, helt otroligt..
Hannah, Mallan och boddan har ja gjort så otroligt roliga saker med de här åren, mer kommer de bli.
Hannah och Mallan har ju ju känt lite längre och visst hade vi kul på mopppe tiden? herrejisses så vi va, kenneth va en riktigt pärla, haha :)
Men man måste verkligen ta vara på sina vänner och visa kärlek mot dem, det är trotts allt nått av de viktigaste man har. Jennö, min jännö då, hon bor en bit bort med hon har nått extra. VI har nått extra, vi är helt galna när vi ses. Pratar massa skit som nog ingen annan skulle fatta vitsen att ensa prata om. Men de vet vi!
Hanny van aken och theas och milous romans, altid de lilla extra!

Ja ni, ja hoppas ja kommer ha många mer otroligt galna studer med Hannah,emmii, boddan, mallan, jenny och alla andra. Nästa steg måste väl vara barnvagnstiden? vem som kommer hålla i invigningen vet ja ej, kanske Malin? ;) Eller nej, först ska hannah och jag till PUSS I SKIATHOS, så som bara vi kan! Sen kan vi gå och bli på smällen tycker ja. Mitt barn ska Heta Gunilla hanna Eriksson. hahaha

Imorgon blir de fest för emma och sofie, väldigt taggad får ja lov och säga!
Älskar er alla vänner, även om vi säger de för sällan <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad du är gullig!
Haha men de är nog sant, jag tror inte många fattar sig på vår humor, men vi gör så de är det som räknas. HANNY VAN AKEN IN MY HEART!

2008-01-10 @ 18:59:44
URL: http://selinder1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0