typ som en dödsdom,

Haft migrän sen i Lördags, jag har både gråtit och spytt floder. Det är något av de värsta som kan draba en människa. usch och fy. Har inte sovit något i natt plus att jag skulle skjuttsa pappa till tåget 05.45 imorse.
Ingen höjdare precis. Kom hem och sov ett tag, ställde klockan på 08 00 och satt i telefon kö till min husläkare.
Och jag tackar gud att jag fick en tid 1 timme senare.
Nu kommer Hanna Erikssons dödsdom,
Inget alkoholintag på minst en månad
minst en månads uppehåll med P-pillren.
Dock finns det värre saker i världen som kan hända men hallå? inge alkohol?
Lät lite trist för min smak, men va gör man inte för att gå till botten med migränproblemen.
Men doktorn trodde jag hade Hortons huvudvärk som är en mycken ovanlig migrän sort, och som utlöses av liten mängd alkohol. YIPPIE! nej fy, om det är hortons huvudvärk så är de bäst att hålla sig ifrån alkohol överhuvud taget. Men det är ju de vi ska se nu. Så Hejdå fylla och baksmälla och Hej och välkommen till nykterhetsklubben.
Så nästa gång de blir fest sitter jag med ett glas cola, buhuu!


Men iaf, nu har ja fått medicin (som kostade 400 kr!!!!!) och min huvudvärk är sååååå mycket bättre nu. Kan t om lyssna på lite musik och äta, ska snart iväg o handla kräm och flingor och en sväg till mamma.

Pappa är borta tills på Onsdag och jag är helt ensam, så skönt så underbart!


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Stackare där! Migrän är verkligen bland det värsta som finns. Hoppas att det blir helt bra gumman! Pussar

2008-01-21 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0