shoreline,

Vaknade rätt tidigt imorse helt utvilad, pigg och glad att dagen började så bra. Behöver mycket energi idag eftersom jag både ska hinna med att städa, fika på stan och gå en riktigt lång powerwalk ikväll.
Glad att jag äntligen tog mig i kragen och bestämade fika med Danne, ska bli riktigt trevigt att få komma ut och träfffa honom. Han brukar alltid ha något roligt att berätta så de kan ju vara på sin plats att bli lite uppdaterad. Känns som man helt har förlorat skvaller generna efter man tog studenten, numera varken ser man eller hör vad som händer här. usch va jag saknar skolan, faktiskt av hela mitt hjärta. Det är absolut inte ironi, man var trygg där och man hade liksom sin plats. Nu vette skjutton vart min plats är. Fast en sak vet jag iof den är inte på hemtjänsten!

Men åter till dagen. Håller på att fixar med min nya hårdisk och ja måste säga att jag är riktigt duktig på de här. Har redan hunnit föra över alla mina filmer,bilder mm. Kirre är snäll och skickar nya Ministry of sounds albumet. Vilket är såå yäääy av han. Otroligt hårresande musik, man blir verkligen superglad av BRA musik. Det är som hela ens dag bli 1000 gånger bättre när man kan fylla sin Ipod med house och lyssna hela dagarna. Flygresan till thailand kommer hel klart hamna på Hannas stora + sida detta år.

Efter ja fixat med det här skall jag städa och damma i mitt rum, iaf lite. Kan göra resten ikväll efter power promenaden. Ska gå på friskis i helgen ist då jag har bättre med tid. När man går power kan man ju iaf bestämma lite mer över hur långt man ska gå. Men på lördag o söndag blir de friskis och sen är de bara att köpa kort. Om va vågar? jag är så feg, alla kommer ju titta på mig. Tror ja! men visserligen så skiter väl ja i de haha. skönt att de äntligen börjat.

Sen kl två ska ja möta upp daniel på stan och vi ska väl gå till boulevad och fika en sväng.
Måste upp till pappa igen sen då ja ska hjäkpa han med maten, han har de lite stressigt idag!
Ska försöka hinna med att skriva packlista, de gäller att börja i god tid för den lär behöva kompletteras ett X antal gånger. Sen har vi ju fått biljetterna så ja ska kika lite på dem å se att allt stämmer.

Jaja, kanske dax att börja fixa sig lite.
och jag kan bara tipsa för dem som inte redan vet att broder daniel - shoreline är riktigt shysst! hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

Den låten är riktigt bra ;)

2008-01-15 @ 11:30:25
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0